İptal & İade Politikası


    www.abamor.com.tr internet adresi üzerinden satın almış olduğunuz ürünler, 3 iş günü içerisinde yurtiçi kargo ile tarafınıza gönderilecektir. 


    İPTAL KOŞULLARI


    TTK gereğince gıda maddeleri, içecekler veya diğer günlük tüketim maddeleri için cayma hakkı bulunmamaktadır. Ancak memnuniyet politikamız gereğince, müşterilerimizin memnuniyetini önemsediğimiz için sevkiyatı yapılmamış siparişlerinizi iptal etme hakkı tanıyoruz. İptal için mail adresi ile veya telefon ile bildirim yapmanız gerekmektedir.


    Ürünlerimi iade etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?


    Almış olduğunuz ürün veya ürünlerde firmamız tarafından gözden kaçırılan herhangi bir kusurda (düzgün şekilde vakumlanmamış ya da tarihi geçmiş ürün veya ürünün tüketilmesini engelleyen herhangi bir kusur) ürün firmamıza aittir. Ürünün tarafınızdan bize geri gönderilmesi ve size yeni ürün gönderilmesi sürecinde oluşan tüm kargo masrafları firmamız tarafından karşılanacaktır.


    Bu gibi durumlarda firmamızla mail ya da telefon yoluyla irtibata geçildiği takdirde yetkililerimiz sizlere yardımcı olacaktır.


    Ürün lezzetini beğenmeme durumunda iade söz konusu değildir.


    Ürün ücretinin yüksek geldiği durumlarda, ürün ALICI ya ulaştıktan sonra veya kargoya teslim edilip taşıma irsaliyesi kesildikten sonra iade talebi söz konusu değildir.


    İADE ŞARTLARI VE İADE TALEBİ


    Satın aldığınız ürünlerle ilgili bir şikayetiniz olduğunda, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 7 gün içinde info@abamor.com.tr’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda iade etmek istediğiniz ürünü geri gönderirken herhangi bir “Kargo Bedeli” ödemezsiniz, Yurtiçi Kargo'ya "Karşı Ödemeli" olarak teslim etmeniz yeterlidir. 

    İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.


    İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir.


    Ürünümü iade etmek istiyorum, hangi ürünleri iade edebilirim?


    • Kargoda ambalajı bozulmuş, son kullanma tarihi geçmiş ürünleri iade edebilirsiniz.


    • İade etmek istediğiniz ürün karşılığında ister ürün bedeli kadar para iadesi, ister daha sonra kullanabilmek üzere para-puan, isterseniz de yeni ürün gönderimi yapılacaktır.


    Ürünümü iade talebinde bulunmak istiyorum, ne yapmalıyım?


    Lütfen iade işlemi için, ürünü info@abamor.com.tr mailimize, iade nedeniniz ile iade etmek istediğiniz ürün bilgisini, eğer ürün kırılmış / bozulmuş ise ürün görseli ile birlikte mail olarak gönderiniz. Kargoyu teslim alırken kargodan kaynaklı ürünün kırılması halinde kargo yetkilisine tutanak hazırlatıp iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.


    • Ürünler mutlak suretle orjinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte, kırılma tehlikesi olan ürünler için pat pat poşet ile sarılarak iadesi yapılmalıdır.


    • Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orjinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.


    İade ettiğiniz ürünler iade şartlarına uyduğu takdirde, geri ödemeler ürün bize ulaştıktan sonraki 10 gün içerisinde iletilmektedir. Bundan sonraki süreci bankanızdan takip edebilirsiniz.


    *İade ürünlerinizi mutlaka iade sebebinizi bildiren bir not eki ve orijinal ambalajında ve faturanın aslı ile birlikte aşağıda belirtilen adrese gönderiniz.


    ** İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.


    Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;


    - İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.


    - Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilemez.


    - İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.


    - İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise ürünü kargo görevlisi yanında kontrol ederek tutanak tutturmanız ve teslim almamanız gerekmektedir. Bu takdirde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise kargo ücreti ALICIYA aittir.